lördag 19 september 2009

Nekad att komma.

Mamma och Thomas kom förbi en sväng igår och drack kaffe. Efter det for jag och Linus och köpte Ljung och lykta till Elias grav. Fick springa runt halva stan innan jag hittade det jag ville ha. Men den som söker den finner...
Linus skulle vara hos sin pappa i helgen, dom skulle jaga och fira hans (Linus pappa) födelsedag. När vi var klar med ärenden på stan så skjutsade jag Linus till sin pappa. Det tog bra några timmar så ringde hans pappa och sa att Linus ville komma hem, Linus var sur för det blev inget jaga i stugan. Dom fick inte komma dit för det var redan fullt hus där. Linus kusiner med föräldrar var där. När jag hämtade honom var han så ledsen och besviken, farmor och farfar har aldrig nekat Linus att komma dit. Men nu hände det... och det tog hårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar