tisdag 8 september 2009

Drottningen.

Den stora dagen har äntligen kommit för Rebecca när hon ska få ett diplom från Drottningen. Klockan halv 10 skulle dom samlas på Kallax flygplats. Hon var otroligt nervös men samtidigt spännande på nåt sätt. Hon var även nervös över flygresan, hon har inte åkt flygplan så ofta, men hon skulle få sitta brevid sin scoutledare. Då vart hon lugn. Jag längtar så till hon kommer hem så jag får höra hur dagen har varit. Och se alla kort hon har tagit. Hoppas bara att hon har tagit massor. Det är ju ett minne för livet för henne. Men jag kommer tyvärr inte få lägga in några kort här utan det blir på hennes egen blogg. Hur jag nu ska kunna hålla mig vaken till kvart i 11 ikväll. Men om jag sitter framför datorn hela tiden så går det säkert bra, då går tiden fort oxå. Skulle jag lägga mig på soffan skulle jag säkert somna.
Nu ser Mange på alla nyheter på TV-n om dom visar nånting om det som har hänt på Slottet med diplomutdelning och det, men har inte sett nåt ännu. Jag kollade lite på nätet, men hittade inget där heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar