torsdag 17 september 2009

Scouter eller inte?

När jag skulle sätta mig ner och blogga igår så kom Rebecca hem från Olivia. När hon kom hem från skolan så for hon nämligen dit och Sara skjutsade hem henne. När hon väl kom in så var det duschen som gällde sen Idol på tv. En del är riktigt bra på att sjunga men det finns även dom så är sååå dåliga. Man nästan skäms att se och höra dom. Linus cyklade igår till en kompis och kom hem senare på kvällen så till middagen var det bara jag och Mange som åt kyckling och ris.
Idag har jag tvättat 3 maskiner. Tvättkorgen blir full på en gång här. Men det är skönt att den inte är överfull i alla fall. Då är det så jobbigt. Man vet inte riktigt vart man ska börja.
Emelie kom förbi med sin dator idag. La in mitt mobila bredband i hennes dator och virusskydd, men det visade sig att jag tog fel virusskydd, så det tog för lång tid och fröken Eriksson hade inte tid att vänta. Hon skulle göra det själv när hon kom hem istället. Det mobila bredbandet ska hon låna under helgen när hon, Emilia och Jimmy ska till pappa i Pajala under helgen.
Rebecca har farit på scouter idag. Hon var i valet och kvalet om hon skulle fara. Ska man vara med på en aktivitet så ska man gå alla gånger om man nu inte är sjuk eller har nåt annat förhinder. Man går inte bara dom gånger när det är nå kul som ska göras. Nära att hon fick sluta med scouter oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar