lördag 5 september 2009

Helt slut.

Igår orkade jag inte blogga nå, jag var helt slut hela dagen. När jag kom hem från jobbet så kom Rebecca hem med en kompis. Dom skulle gå ut och sälja jultidningar. Men det blev inte så lyckat, ingen köpte några av dom. En del hade redan köpt från andra barn som hade sålt. Men jag tror inte det gjorde så jättemycket. När dom gick ut och sålde så gick jag och la mig, kände att jag behövde sova en stund för att orka resten av dagen. Det är så hemskt när man är så trött. Och humöret är inte det bästa heller.
Igår kväll for Linus till sin pappa och ska vara till idag. Vilket jag kan tycka är lite konstigt, när det är pappahelg så är han inte med sin pappa utan med sin farmor och farfar. När det egentligen ska vara med pappa han är. Sen tror hans pappa att han kan komma till honom när det är min helg. Men eftersom jag var så himla trött igår så gjorde det inget, men tanken slog mig ändå.
Idag var det tänkt att Linda, Johan och barnen skulle komma och äta gott och sova över. Men nu är dom fortfarande sjuka så vi skjuter upp det till någon annan helg. Vilket känns tråkigt, men man kan inte rå för att man inte är frisk. Hoppas dom kryar på sig snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar