torsdag 10 september 2009

Vad är det som händer????

Oj vad trött jag var idag. Det har gått mycket energi och ork sen i måndags. Det har hänt nåt fruktansvärt hemskt i familjen som jag inte kommer att gå in på här. Men tanken har kommit flera gånger vart världen är på väg, varför ska det hända massa hemska saker i vår familj?
Det har gått åt så mycket energi för mig för att hjälpa mina nära och kära, (vilket jag jättegärna gör) som har det jättesvårt och jobbigt just nu och dom har en lång väg att gå här framöver. Men jag vet eller tror ialla fall att det kommer gå bra med allt.
När jag vaknade imorse ville jag bara somna om och hade en sån hemsk huvudvärk, men det var bara att pallra sig upp för att göra sig själv och Rebecca klar för jobb och skola. När jag kom hem stupade jag på soffan, var sååå trött och slut. Jag känner mig piggare nu vilket känns bra. Det var bra att jag kunde slappna av och sova nån timme innan Rebecca kom hem från skolan.
Efter vi hade ätit for jag, Mange och Rebecca ut och cyklade till Elias grav, vilket var skönt med lite småkallt ändå. När vi kom hem stod Linus och väntade på oss, han ville hämta hans dator. Dom hade inte sett nåt älg, men småfåglar hade dom sett. Men han verkade nöjd ändå över sin jakttid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar