torsdag 3 september 2009

Östens Pärla

På jobbet hade jag verkligen korvstoppning, var ensam på en arbetsuppgift, vilket inte är så jättekul. Men är det många sjuka så är det bara att gilla läget.
Efter jobbet idag lunchade jag med Caroline idag, vi gick på Östens Pärla. Dom har sån suverän buffé lunch där. Man äter som att det är det sista man kommer att få. Efter det for vi hem till mig så jag kunde gå ut med Kungen, så vi gick på en kort promenad. Sen satt vi ute på altan och surrade.
Idag blir det ingen middag idag för min del, jag är fortfarande proppmätt. Dom andra sitter och äter middag, fiskpinnar och potatis fick dom. Det kan dom gott äta ;))
Rebeccas scouter börjar idag. Dom skulle ha nåt möte, men jag ids inte gå. Är som sagt inte så intresserad av det. Huvudsaken är att Rebecca gillar det. Vilken hemsk mamma jag är ibland. Men alla möten hit och dit gör mig galen.
Vi har fått en liten gäst i vårt hem, nämligen en gräshoppa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar