lördag 5 september 2009

Lördagen

Nu är jag så där lika trött och slut igen..... vad less jag blir, vill känna mig pigg för en gång skull, men icket det.
På förmiddagen for vi och handlade, köpte bland annat ett nytt regnställ till Rebecca. Ett måste enligt skolan och det kan jag förstå. Den hon hade har hon vuxit ur. Efter det for vi till Susann och Roger och hälsade på ett tag. Pappa är där och hjälper Roger med bygget av garaget. Susann, jag och hundarna gick på en promenad, vilket var skönt.
När vi kom hem skulle Rebecca till Olivia. Men jag hade inte tid att köra henne så Mange fick göra det. Jag skulle rulla köttbullar, vill inte ha köpes köttbullar nå mer. Efter köttbullarna var klara så gjorde jag en köttfärslimpa som vi skulle äta till middag.
Det blir nog en lugn kväll för mig. Ska väl hämta Rebecca senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar