onsdag 25 augusti 2010

Brrr kallt

Idag ska Rebecca till Lilla Tomholmen idag med skolan och kallt är det ute. Överdragbyxorna som hon hade i våras var trasiga så jag hade slängt dom, kom jag på imorse. Hoppas hon inte fryser allt för mycket idag. När klockan var 10 for jag till Intersport för att köpa såna byxor och en fleccejacka. Jag har ingen aning om hon kommer att ta på sig byxorna men är det utflykt på skolan och hon inte vill frysa så är det nog bäst att hon har på sig såna. Jag har även varit och köpt tenniskor med lite högre skaft till båda barnen. Hoppas att dom duger. Sen var jag till Blomsterlandet för att kolla om Ljungen hade kommit och det hade dom, så jag köpte 2 stycken som jag ska sätta på Elias grav. Blommorna där har nog slutat blomma för denna sommar.
Nu ska jag tona håret och kolla i Ikea katalogen som har kommit. Lär säkert hitta massor med saker som jag vill ha. Rebecca vill ha en ny säng, hon tycker inte den är nå skön den hon har nu. Så om hon ska sluta komma på nätterna kanske det är lika att köpa en ny till henne. På Ikea har dom ju billiga sängar. Men hon får nog vänta ett tag till. Sen måste jag börja städa, ser hemskt ut här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar