måndag 9 augusti 2010

Helgens bravader

Lördagen vart ganska kul, kanonväder och varmt hela kvällen. Förutom att man tappade bort alla, som vanligt. Och försöka nå dom på mobilen är lika med noll. Såg Takida och Twister Sister, dom var bra. Twister Sister stod jag längst fram och såg riktigt bra. Det var inte så mycket knuffades och tryck där jag stod, vilket var bra. När jag kom hem vid ett tiden var Mange redan hemma och låg och sov i sängen. Undra när han kom hem, inte ens han själv vet om vad klockan var.
Igår hände ingeting, jag och Mange låg i soffan hela dagen och kvällen. Var rätt skönt. Jag var inte det minsta bakis, bara sliten och trött. Kroppen är inte van att vara ute och slira så där. Hur Mange mådde låter jag vara osagt. Dom som känner honom vet nog :-)När jag kollade ut så hade jag kläder ute på tork, poolen var inte fördraget och växthuset hade jag inte täppt igen "fönstren" och regnet öste ner.
Imorse var jag till läkaren och tog testerna som jag trodde var i fredags, så nu är det klart. Skönt! Men när klockan ringde var jag mer än trött. Tråkigt väder, ska sätta på nån gammal film och glo på den. En slappardag igen. Vill ha sol och värme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar