måndag 16 augusti 2010

En bakdag.

Idag har jag varit och ränt runt med pappa. Först for vi till Wika möbler här i Gammelstad för att kolla på en ny hatthylla till honom. Vi hittade en som var jättefin och inte så farligt dyr heller. Efter det for vi till Dollarstore där pappa köte handtvål, gardiner och lite annat. Pappa skulle även ha dammsugarpåsar, men hade givetvis inte skrivit upp vad dammsugaren heter. Är inte förvånad om jag säger så. Sen körde vi Rebecca till Olivia för att sen släppa av mig hemma. Han skulle vidare till Anne-Maj och sen till Susann där han ska sova över. När jag kom hem ringde jag till Johanna för att boka in en träff och på onsdag ska hon och barnen komma hit, ska bli jättekul. Efter det samtalet ringde jag Vicky, även vi har planer på att träffas den här veckan och det blir antingen på torsdag eller fredag, ska oxå bli så kul. Sen var det dammsugning av huset som var på schemat. Sen började jag fundera på fikat på onsdag och kom på att David är äggallergisk, och givetvis måste han ju oxå få nå gott. Så jag ställde mig och bakade äggfritt, ganska enkelt. Nu har jag varit och hämtat Rebecca från Olivia. Kvällen blir lugn framför tv-n.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar