fredag 6 augusti 2010

En glad överraskning

Klockan ringde kl 8,15, helt trött var jag. Jag skulle till läkaren kl 9 och ta några prover. När jag väl kommer dit så är det inte idag jag hade tid utan på måndag kl 9. Irriterande, men jag cyklade glatt hem igen och satte mig framför datorn.
vid 11 tiden hör jag en lite knackning på dörren och Ronny, Johanna och barnen kommer in. Blev riktigt glad att se dom igen. Barnen spelade Wii och vi satte oss på altanen och surrade och fikade lite. Sanna hade fotbollscupp här i Gammelstad och istället för att åka hem för att invänta nästa match så kom dom till oss istället. Vi började prata om Lulekalaset, tyckte dom kunde komma och gå ut med oss. Men Ronny hade fotbollsmatch på söndag i Pajala. Men jag tror dom ändå blev lite sugna att komma. Ialla fall Johanna. Men jag vill ju att Ronny oxå ska komma. Ja vi får se vad som händer. Hoppas syrran vill gå med oss ialla fall. Annars vet jag inte om jag går. Inge roligt att bara gå med Mange, roligare om man är fler. Inget är bestämt om det blir kalas eller inte än. Vi får se vad som händer.
Jag och Mange for till Roberts jobb och hämtade hans fribiljett till kalaset och sen in till stan för att lämna igen några filmer som vi hade hyrt. När vi kom hem så började Mange klippa gräsmattan. Blir annars en lugn kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar