onsdag 11 augusti 2010

Palt till middag

Igår var det pissväder, grått och tråkigt. Jag gjorde i stort sett ingeting. Manges mamma ringde och frågade om vi ville komma och äta palt i stugan, och det var ju klart att vi ville. Bara slippa tänka på vad man ska äta och göra den är ju kanon. Trevligt att träffa Manges bror innan han åker hem var oxå kul.
Idag är det lika tråkigt väder. Linus kom hem en snabbsväng för att hämta datorn. Kul att se att han mår bra. Jag vet inte vad jag ska göra idag. Behöver städa, men hur kul är det. Undra om jag ska baka nånting istället, men vet inte om jag orkar det heller. Vill ha sol och värme, då mår man så bra. Ligga och sola i poolen är så jäkla skönt och avslappnande. Man bara ligger där och guppar, ja det är så skönt. Mange har börjat jobba den här veckan och han är inte så rolig när han kommer hem, trött och slut. Inte lätt att vända tillbaka dygnet för honom.
Jag vill göra nå kul, men jag vet inte riktigt vad heller. Det är inte lätt att vara jag idag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar