onsdag 18 augusti 2010

Mysdag

Natten har inte varit så jättebra. Har sovit lite dåligt sen hade jag en fluga som surrade kring ansiktet. Jag hatar dom. Jag klev upp vid halv 8 tiden. På förmiddagen kom pappa förbi för att hämta saften och blåbärskakorna, sen begav han sig hemåt. Tina klev inte ens ut ur bilen, hon ville verkligen hem :-)
Vid 11 tiden kom Johanna, Sanna och David. Jag och Johanna tog en promenad till Willys för att handla lite till middagen. Det var otroligt skönt. Vi skulle ha bott närmare varandra så hade vi kunnat ta några kvällspromenader tillsammans. Barnen spelade lite Wii spel. Sen var det fika på altan. David vart jätteglad när han oxå kunde fika allt som var på fikafatet. Så det var roligt. Jag skrev ut lite äggfria recept till Johanna så hon kan storbaka när deras kök är klart. Barnen badade en stund i poolen, ville sen gå ner till stranden. Vi gick alla ner en liten stund och det var jättelågt vatten där. Kungen sprang som en galning. Jag och Johanna satt på en filt och surrade, mysigt. Vi kunde inte vara så jättelänge på stranden för Sanna hade träning kl 18 i Boden. Och jag ville att dom skulle äta innan dom for. Jag hade förberett maten på förmiddagen så det var bara att sätta lasagnen i ugnen när vi kom upp. Även den åt vi på altan. Vi pratade en del om getingar och tror ni inte det kommer geting och surrar. Men Mange slog ihjäl den. Har aldrig blivit stucken och vill helst inte bli det heller, varken Mange eller Rebecca har blivit stuckna heller. Kvällen blir lugn framför tv-n som vanligt.


<>




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar