lördag 30 maj 2009

En olycka har hänt.

Jag pratade med Susann, min syster i telefon, hon berättade att Jimmy, hennes son har varit med om en bilolycka, så jag väntar nu att hon ska ringa så ska vi fara upp och hälsa på honom. Dom hade änglavakt, hela bilen är kvaddad. Föraren blev allvarligast skadad, han är på väg med helikopter till Umeå nu. När jag fick höra om detta började jag skaka, det är så hemskt att sånt ska behöva hända. Men dom hade inte krockat med en annan bil, så det är en singelolycka. Bara hon ringer nån gång. Vi försöker gå in på Kuriren och NSD och läsa om olyckan, men det går inte att komma in på just dom sidorna, typiskt.
Köpa blommor och allt annat får vänta till senare idag. Jag pratade med Linus i telefon, han hade fått 3 regnbågsforeller, 2 st på 2 kg och 1 st på 1,5 kg, så han var så glad. Inte ens Magnus har fått upp så stora fiskar sa han, rätt åt honom. När Linus får höra det kommer han nog bli mäktig stolt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar