söndag 24 maj 2009

Tisdag 12 maj

Idag har det varit en ganska jobbig dag. Eftersom vi ska ha en begravning snart så är det mycket att förbereda. Efter lunch for jag in till stan och lämnade lite saker som ska läggas i Elias kista, det vart jättejobbigt. Sen tog jag upp med begravningsbyrån vad vi ville ha för gravsten till honom, så ev till veckan får vi en skiss hur den kommer att se ut.

Efter vi hade ätit middag så skulle vi, jag och min man träffa prästen och prata om hur vi vill ha begravningen. Och det vart otroligt tufft och jobbigt, men jag tror att det kommer bli en jättefin begravning, men tända ljus och allt.

Före middagen satte Mange, Linus och Rebecca upp deras studsmatta. Ska bli spännande och se hur mycket/lite dom studsar denna sommar. Förra sommaren vart det inte så mycket. Barnen fick den i födelsedagspresent av mormor, morfar, morbror och moster förra sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar