söndag 24 maj 2009

Middag på Mjölkudden 16 maj

Idag körde vi Rebecca till Mjölkudden till en kompis (Olivia). Hennes mamma (Sara) är min bästa kompis, jag hade inte tänkt stanna men som vanligt så blev det så ialla fall. Magnus följde med för vi trodde att Leif (Saras man) skulle vara hemma, men han var och jobbade, så Magnus for hem efter ett tag. Sara ville bjuda oss på middag och sånt kan man inte tacka nej till. I samma veva som Leif kom så kom Mange dit. Det vart en trevlig kväll, med jättegod mat och efterrätt. Efter Robinson for vi hem, en aning sent kanske men men......

Nu ligger Rebecca i sängen och ser Melodifestivalen och somnar till den. Jag tycker det är så jobbigt att lyssna på alla 25 låtar. Jag vill bara se röstningen, den tycker jag är kul. Man kommer ändå inte ihåg hur låten gick när det väl är röstning. Men undra om jag orkar vara vaken så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar