söndag 24 maj 2009

Tisdag 19 maj

Idag tog jag en sväng till Lindex på Storheden, vill ha lite nya kläder till Elias begravningen som är om 1 vecka, huvaligen vad jag gruvar mig. Jag hittde en byxa och 2 linnen, men jag vet inte om jag ska ha byxorna på begravningen. Till Linus hittade jag t-shirt och shorts och till Rebecca topp som hon har önskat sig så länge.

Sen när jag kom hem så inväntade jag att barnen skulle komma hem för vi skulle fara in till stan och beställa handblomma till Elias begravning. Efter det gick vi förbi Tiimari och köpte lite pyssel till Rebecca, hon ska göra pappersblommor som vi ska runt kistan, dom blev jättefina.

När vi kom hem blev det middag och sen plocka ogräs i jordgubbslandet. Skitgöra men ett måste om vi ska få några jordgubbar i sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar