söndag 24 maj 2009

Varit på stan 22 maj

Idag har jag varit på stan hela dagen med Mia, det har varit riktigt kul faktiskt. Jag hittade massor med kläder, det som är jobbigt med att handla kläder det är ju att man måste prova allt, det är ingen hitt. Men på slutet ide´s jag inte. Sen for vi på blomsterlandet och skulle köpa sättpotatis, men dom hade inte det sorten vi ville ha. Mia köpte några blommor till sig. Sen for vi hem till oss, men vi hade slut kaffe så det slutade med att vi for till henne istället och fikade.

Efter det for jag och Mange till Granngården och kollade om dom hade potatis där, men det var slut. Men jag köpte tvättmedel där ialla fall. Vi for förbi Coop Forum och där hade dom massor med potatis. I år ska vi prova en annan sort.

Nu är jag på väg till Sara, vi ska gå en promenad. Hon har druckit lite vin och känner sig lite rund under fötterna så den här promenaden kan bli riktig kul.Nu ska jag hämta ut ett paket med kläder som har kommit och sen blir det promenad i det fina vädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar