söndag 24 maj 2009

Linus flygresa till Stockholm 13 maj

Imorgon ska Linus flyga ner till Stockholm över helgen och besöka sin pappa som jobbar där nere tillfälligt. Biljett och allt är bokade. Men nu har jag ingen aning om Linus måste legitimera sig, han har ett pass, men jag hittar den inte, typiskt. Måste fråga Linus om han vet var den är, om han nu har nån aning. Om inte annat så hoppas jag att det räcker med att jag visar mitt körkort och legitimerar honom, men man vet ju aldrig.Jag hoppas att Linus får det roligt och bra väder när han är där. Det är ett tag sen han var med sin pappa. Dom ska gå på nån maskinmässa och på Gröna Lund. Linus gillar inte att åka karuseller, det vet jag. Så han kommer nog "bara" köpa lotter, men han tycker sånt är kul. Och det är huvudsaken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar