fredag 29 maj 2009

Ny cykel


Idag for jag och Magnus och köpte mig en ny cykel på Biltema, jag är nöjd med den. Det är inte så enkelt att skruva ihop en sån, rena byggsats. Så nu kan jag cykla. Min gamla har jag haft sen jag gick i 8-an så det var på tiden att jag skaffade en ny. Så här ser den ut, ganska snygg eller hur?
Rebecca ringde precis när jag skulle gå ut genom dörren och hämta henne från fritids och frågade om hon fick följa med en kompis hem, och det fick hon. Kom överens med hennes mamma att jag skulle hämta henne kl 17,00. Jag gick och la mig och vilade med Kungen, somnade. Magnus väckte mig tio i 5 och bad mig kliva upp och hämta Rebecca, jag var helt borta, var så trött. Men jag gav mig iväg och hämtade henne ialla fall. När vi kom hem hade Magnus gjort middag. Jag åt makaroner och köttfärssås, Magnus grillkorv med bröd och Rebecca hamburgare med bröd som han hade grillat ute. Man kan säga att det blev en 3 rätters middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar