onsdag 27 maj 2009

Regnet öser ner.

Har precis skickat Rebecca på cykeln till skolan i regnet. Hon protesterade inte, trodde hon ville att jag skulle köra henne till skolan. Usch vilken tråkig dag det kommer bli när det regnar, det går inte att vara ute.
Linus har sovmorgon till kl 11,00, dom ska fara till Storforsen idag, i ösregnet, vilken otur dom har. Så igår var jag och köpte ett regnställ till honom. Jag tror att han ska få ta med sig kameran så han kan fotografera lite. Bara han inte tappar bort kameran!
Vi hade verkligen tur med vädret igår på Elias begravning, solen sken så fint. Igår kväll slocknade/somnade jag fort, säkert av ren utmattning, sov knappt nå natten till igår. Så det var inte konstigt att jag somnade fort. Men jag känner mig ändå helt slut. Jag kan inte fatta att min älskade son är borta för alltid.
På eftermidagen ska vi, jag och Rebecca blir det nog bara, till Sara och Olivia. Sara och hennes man Leif var med på begravningen igår, så vi känner att vi vill prata med varann om det som var igår. Det är tur att jag har Sara och många andra givetvis, men hon är så bra och fin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar