söndag 24 maj 2009

Vilken tråkig dag

Idag har det inte hänt mycket. Jag har tvättat en maskin och skurat toan, men så mycket mer har jag inte gjort idag. Jag har knäskurat golvet så jag har fått en låsning i ryggen, det är inte kul, gör skitont. Men förhoppningsvis så släpper den snart.

Min syster och pappa skulle på bilbingo idag och jag tänkte att det kan jag följa med på bara för att få dagen att gå. Men jag ringde alldeles för sent, det hade redan börjat när jag ringde. Tusan också! Syster ringde när det var paus och sa att jag skulle ha ringt tidigare, jo det skulle jag..... men så blev det inte, alltid bra att vara efterklok. Jag trodde att det började senare på eftermiddagen.

Snart är det dags att börja med maten, tänkte göra köttfärslimpa, det är enkelt att göra. Sånt gillar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar