söndag 24 maj 2009

Min älskade son Elias

Ser ni profilbilden?
Det är min älskade son Elias som aldrig fick se dagens ljus. Han dog i min mage, han föddes 20 april 2009. Det var en tuff förlossning p.g.a man visste att han inte skulle leva när han kom ut. Min kropp reagerade starkt, fick feber och frossa, högt blodtryck, kräktes, höll på att förblödas (kändes det som) Om han ändå kunde få vara i livet. Vi som har pratat om barndop men nu helt plötsligt så planerar vi en begravning istället, som ska äga rum 26 maj kl 10. Huvaligen detta vill man inte att nån ska behöva vara med om. Den 1 juni ska vi på återbesök till Sunderby sjukhus och träffa barnmorskan och läkaren och få svar på några prover. Dom har sagt att dom ska göra allt för att få svar på vad som hände med Elias, men att vi ändå ska vara förberedda på att inte få veta något, då är det plötslig spädbarnsdöd, trodde inte att sånt kunde hända i magen, men de kan det. Om det inte är nå fel på honom varför fick han inte leva???? VARFÖR??? Jag förstår inte....Jag är glad att jag har Linus och Rebecca, dom för med sig lycka och att vardagen måste fungera. Man kan inte bara dra täcket över sig och vägra kliva upp, fast vissa dagar har man god lust.
Livet måste gå vidare oavsett vad man själv vill.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar