söndag 24 maj 2009

Kallax flygplats 14 maj

Nu har jag och Magnus vinkat av Linus på Kallax flygplats. Huvaligen vad nervös han var, han kunde inte sitta still. Det är första gången han flyger helt själv. Men han fixar ju det, det vet jag. Men nog måste jag erkänna att jag är lite nervös att lämna han ensam. Fast när han landar i Stockholm så står hans pappa där och tar emot honom. Så han är ju bara ensam på planet. Så nog pirrar det lite i min mage oxå. Jag bad Linus ringa när han kommer fram så jag vet att allt är ok med honom. Bara han inte glömmer bort det.

Lillstumpan, Rebecca är på scouterna och kommer nog hem när som helst. Vill hinna skriva klart innan hon kliver in genom dörren. Skriva i sin blogg får hon göra imorgon, hade jag tänkt. Vill att hon ska äta kvällsfika och lägga sig och sova när hon kommer hem. Vi åt middag ute på altan idag och det var så mysigt, varmt och skönt. Mange grillade hamburgare och så gjorde vi pommesfrites till. Jag skulle ha knäppt ett kort kom jag på nu, lite väl försent bara, får bli en annan gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar