fredag 12 februari 2010

Äntligen

Idag har jag varit till Trygghetsrådet. Det var ett bra samtal. Och han tyckte att min planer som jag har låter bra. Jag fick oxå information vad dom jobbar med och för min del låter det kanonbra än så länge.
På vägen hem ringde Mange och bad mig gå ut på Kronofogdenshemsida och kolla om grannens hus ligger där för auktion. Och det gör den. Bara väntat att Kronofogden ska ta den oxå. Precis som vårat hus innan vi köpte den. Det som är så synd att det är bl a vattenskada i huset som inte är åtgärdat. Det är ett renoveringsobjekt. Men jag hoppas att det flyttar in en familj med barn. Det skulle vara jättekul. Mest gamlingar på vårt kvarter.
Om ni vill läsa om huset så går ni in på http://www.kronofogden.se/ och klickar på Auktionstorget, när ni kommer in på den sidan så klickar ni på Fastigheter och bostäder, sen söker på Norrbotten och klickar i Villa, radhus och sen på sök. Då får ni fram ett hus som är till försäljning. Klicka sen på Tingsvägen 51 och då får ni fram all information om huset osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar