torsdag 4 februari 2010

Bakat idag.

Idag har jag bakat en ny sats Grahamsrutor. Den jag gjorde i söndags är slut, och jag tror att det har blivit Rebeccas favvobröd, hon äter det både till frukost och kvällsfika.
Jag har även varit och köpt nya skridskoskydd till Rebeccas skridskor. Dom hon hade har gått sönder, så det var ett måste, tur att dom inte är dyra.
Till middagen idag provade jag göra Limelax, (om du klickar på ordet kommer du till receptet) den var god. Lite annorlunda mot vad jag brukar göra. Men jag är så less den laxrätten jag brukar göra, vill göra nå nytt. Rebecca gnällde att det inte var nå gott men hon åt ändå lite grann. Om inte annat ris som vi hade till. Mange tyckte om maten, men han är ju inte kräsen heller.
Nu är Rebecca på basketträning. Hon är på dåligt humör idag, inget var bra för henne. Hoppas hon sköter sig på träningen ialla fall. Hon vaknade tidigt idag, redan vid 6 tiden om inte tidigare. Till helgen är det pappa helg. Hon kommer hem redan på söndag för hennes pappa ska jobba i Haparanda och far jättetidigt på måndagsmorgonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar