fredag 19 februari 2010

Trött.

Idag kom Manges föräldrar med blommor till mig. Jag fyllde år igår. Men inget som jag firar sådär jättemycket. Jag och Mange firade även bröllopsdag igår. Den kommer vi fira nån dag nästa vecka när hela familjen är samlad. Dagen var i helhet lugn. Rebecca hade basketträning i Rutviks skola, så jag och Mange körde henne dit. Dom ska sälja toalettpapper till sitt basketlag, så alla föräldrar var tvungen att hämta sin del. Jag tror inte det kommer att bli svårt att få sålt dom. I varje förpackning är det 24 rullar och vi ska sälja 8 st. Inte så mycket faktiskt, så det blir nog inga problem. Under tiden vi var iväg så hade Manges föräldrar varit förbi. Dom ville överlämna en liten blomma på min födelsedag, men dom kom förbi i dag istället. Fina lila tulpaner fick jag av dom. Jättesnällt av dom att göra det.
Idag har dagen varit lugn, jag har sovit mitt på dagen. Det har blivit väldigt sena kvällar sen OS har börjat och sen upp tidigt för att få barnen till skolan. Så idag kände jag att jag var tvungen att sova ett tag, vilket var superskönt. Så nu känner jag mig mer piggare.
När Mange kom hem så for vi in till stan. Han ska göra nytt snus i helgen sen var vi på Storheden och handlade, skönt att göra bort det redan idag. Annars brukar vi vara på lördagar och handla. Men dom har lovat svinkallt imorgon, så vi kände att det är lika att göra bort det idag. Resten av kvällen kom vi sitta framför TV-n och se OS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar