onsdag 24 februari 2010

Första läxan.

Igår på engelskan fick vi våran första läxa. Och det var att vi skulle skriva om oss själva på engelska givetvis. Imorse så satte jag igång, lika bra så har man gjort bort det. Försöker lära mina barn det oxå, inte så lätt där. Läxan skulle skickas iväg med mail, vilket jag gjorde oxå. Men efter ett tag fick jag tillbaka ett mail från läraren där det stod nåt på engelska. Och innan jag fattade vad hon menade. Men till slut klickade det. Jag hade GLÖMT bifoga själva läxan! Hur klantig får man vara. Men jag bad om ursäkt och skickade om den. Oj vad jag skrattade för mig själv. Typsikt mig, blir så jäkla nervös så man glömmer hälften.
På måndag kommer jag även börja programhantering på halvtid och även den på distans. Den kursen ska faktiskt bli kul att gå. Har beställt boken. Allt måste man köpa och dyrt är det med skolböcker, usch säger jag bara.
Linus fick feber igår så han är hemma från skolan idag. Han tog febern vid lunchtid och då hade han inget, men han är även snorig. Så vi avvaktar tills ikväll om det blir skoldag för honom i morgon eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar