tisdag 23 februari 2010

Silver för Kalla och Haag

Igår kom barnen hem. Skönt nu är familjen samlad. Rebecca gjorde läxor som var tills idag. Linus var hos en kompis hela eftermiddagen.
Mamma och Thomas kom förbi en stund igår.
På kvällen var det OS, skidtjejerna tog silver. Kul när Sverige tar medalj. För killarna gick det sämre, ingen medalj igår.
Idag börjar skolan, få se hur det går. Böckerna som jag har beställt har inte kommit än, så jag hoppas att dom inte behövs idag. Men jag kan inte göra så mycket åt det när jag fick veta för sent att jag måste stå för dom själv. Jag ska träffa den andra syon idag. Bara svammel med allt tycker jag. Den andra syon jag var till så gjorde jag och han upp en bra plan, men nu gäller den inte tydligen. Få se vad som sägs idag. Första "uppropet" eller vi ska göra är kl 10,30 och den andra är kl 13. Mellan dessa upprop så ska jag hinna äta lunch med Caroline, vilket ska bli kul att göra. Ett tag sen vi sågs. Vi lär äta på Östens Pärla, vår favvo restaurang.
Mange har kurs idag hela dagen, så imorse hade han sovmorgon till halv 9.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar