torsdag 18 februari 2010

Vad säger man?

http://www.kuriren.nu/nyheter/artikel.aspx?articleid=5265327
Vad ska man säga om detta då?

Knark (hasch) som man har kommit på att odla och tror att man kommer att tjäna pengar. Att man ens skulle vilja förstöra nån annans liv. Nu är det ju så att jag vet vem en av dessa killar är. Och jag är inte glad att den personen har gjort något så jäkla dumt.
Få se vad straffet blir, lär nog få läsa det i tidningen oxå.
Ett straff är bara rätt så att man lär sig av det man har gjort, att man inte ska hålla på med sånt skit. För skit är bara förnamnet.
Jag hoppas och håller tummarna att mina barn håller sig borta från allt som har med droger att göra när dom blir stora.

Idag fick jag en hemskt tråkig nyhet.
Linus pappa har träffat en tjej som har eller hade en son (Maximus) som hade leukemi. Igår somnade han in för alltid, han blev endast 7 år gammal.
Mina tankar går till mamman och syster som jag lider med så mycket. Usch så hemskt. Att denna sjukdom ska behöva finnas. Ett sånt ungt barn som hade hela livet framför sig.
RIP Maximus, hoppas du har det bra där du är nu. Nu har du inte ont nå mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar