måndag 22 februari 2010

Buddy Holly

I lördags var det äntligen dags att se Brolle i Buddy Holly, vilket var helt fantastiskt att se. Brolle tyckte jag var helt otrolig som Buddy Holly. Öset var på topp.
Före vi for på föreställningen så bjöd vi Manges föräldrar på middag. Vi gjorde Rosefilé, ris och sallad. Var uppskattad. När vi kom hem från musikalen så hann vi se när Sverige tog både guld och brons, vilken dag säger jag bara.
Igår tog jag och Mange det bara lugnt, vilket var skönt.
Idag kommer barnen hem, längtar tills dess. Att få prata lite mer med Linus angående Maximus som var Linus kompis.
På lördagsmorgonen hade Rebecca basketmatch i Råneå där dom vann stort, jag tror det blev 42-8 till Rebeccas lag. Vilket var jätteroligt för dom.
Imorgon är det upprop eller vad man nu ska kalla det på kurserna jag ska gå. Ska bli spännande till en viss del, men samtidigt nervöst. Har ju aldrig tyckt om att plugga. Men denna gång ska det gå vägen har jag bestämt. Har beställt böcker oxå eftersom jag måste stå för det själv. Vilket tog en tid innan jag fick veta det. Hade sökt böcker långt tidigare om jag hade vetat. Sökte först på blocket, men där var dom sålda, så det fick bli helt nya. Får sälja dom när jag har använt dom klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar