tisdag 23 februari 2010

:(

Det kändes bra när jag kom till komvux för inskrivningen av matte och engelska. Mellan dessa pass så hann jag äta lunch med Caroline. Vi skulle på Östens Pärla men där var det smockat med folk. Så vi valde Dagobert istället. Kul att träffas och surra lite. Kl 13 var det dags för engelskan. Usch säger jag bara, vet inte hur jag ska klara av den. Fr o m nästa pass så kommer vi bara prata engelska, sen kommer det vara mycket grupparbeten och redovisningar. Och jag sitter nu här med världens magknip, grupparbeten och redovisningar är inte min grej. Jag verkligen hatar det, så få se om jag måste planera om mina studier, jag ska fundera ett tag och känna efter hur det känns i magen. Under denna termin måste vi även skriva en novell på engelska, hur ska jag klara av det. Jag är ju skitdålig på engelska. Jag förstår hyfsat bra, men att prata och skriva är jag urusel på. Jag får se hur jag gör här framöver. Men jag har redan sagt till läraren vad jag tycker om redovisningar, vad som händer med mig när jag står där framme så hon vet redan om det. När det var klart på komvux så var det bara att bege sig hem för att hämta Rebecca på skolan. Och nu är det den vanliga frågan vad man ska äta till middag?????
Alltid samma bekymmer.

2 kommentarer:

  1. behöver du hjälp med engelskan så är det bara att fråga :D (med tanke på att jag aldrig har pluggat till ett engelska prov och ändå fått mer poäng än dom som har pluggat)

    SvaraRadera
  2. Tack gumman, det ska jag komma ihåg. Och duktig är du <3

    SvaraRadera