onsdag 17 februari 2010

Kurser....

Ibland blir jag galen på mitt minne över huvudtaget. Igår skulle Rebecca fotograferas med sitt basketlag. Tror du att jag kom ihåg det???
Nej så klart inte, precis nu kom jag på att det var igår. F-N oxå säger jag bara. Rebecca själv kom inte heller ihåg det, undra om dom har pratat om det i skolan, varför inte hon kom och va med.
Igår fick jag mail från komvux att jag har kommit in på dom kurserna jag har sökt, men måste själv få tag på böckerna. Ändå har jag frågat dom vid flertal gånger vad som gäller med böcker om man får låna eller om man måste fixa det själv. Så jäkla dåligt. Dom hade inte ens skickat iväg pappret om kurserna som jag har kommit in på, dom skickades igår så dom har jag ännu inte fått och på måndag börjar kursen. Jättefint (not) av dom. Undra vad dom gör egentligen. Det börjar alltså inte alls bra.
Idag har det känts riktigt jobbigt med mitt liv överhuvudtaget. Allt runt omkring känns som att det håller på att rasa samman. Jag hoppas att det bara är nåt tillfälligt så det inte blir långvarigt. Men det är mycket som jag brottas med just nu, inte bara en sak utan flera olika som jag inte tänker gå in på mer här. Men livet känns riktigt kass, inte bara livet utan allt omkring mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar