tisdag 16 februari 2010

OS- guld :))

I lördags så var det en städdag. Linus och Rebecca tog fram sina skidor och for ut och åkte en bra stund. Linus ville pimpla men vi har ingen isborr, men Mange kom på ett sätt som dom skulle testa och dom fick ett litet hål, men ingen fisk.
På kvällen var det OS som gällde, vi såg även melodifestivalen men jag tyckte den här omgången var dålig.
I söndags gjorde jag inte alls så mycket, tog en lång promenad och såg OS. Barnen var även denna dag ute och åkte skidor. Mange skruvade fast våra dynor på köksstolarna, vilket var på tiden. Dom har nämligen suttit helt lösa.
Igår tvättade jag lite grann och såg OS. Igår fick vi oxå ett svensk guld. Äntligen! Hon är så otroligt duktig Charlotte Kalla, en äkta Norrlänning. Jättekul att se hennes lopp. I slutet höll Rebecca sina tummar så hon fick ont :)
Hon ville inte alls gå och lägga sig, men ett måste eftersom det var skola dagen efter. Linus är hos sin pappa den här veckan.
Dom här senaste dagarna har jag kännt mig irriterad på allt och alla. Ibland har man bra dagar och ibland dåliga. Få se hur länge detta håller i sig. Förhoppningsvis inte så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar