torsdag 18 februari 2010

Jag mår fortfarande inte bra.
Jag tänker, funderar och grubblar mycket på olika saker. Släkten är väl en av bitarna. Man ska inte få framföra sin besvikelse eller vad man känner utan att man ska bli straffad. Det är precis det jag känner, att dom straffar MIG, för att jag berättar hur jag känner.
Ja ja jag tycker i det här läget synd om mig själv, ibland måste man få göra det. Tycka vad ni vill.
Ibland tycker jag att jag gör rätt i vissa lägen men i slutändan gör man ändå så fel. Men få se hur länge detta pågår. Släkten är nämligen min syster!
Som inte verkar fatta nånting just nu. Jag vet att hon har mycket nu. Men vill hon inte ha kontakt så kan jag inte göra så mycket. Vilket verkar vara ett faktum. Önskade att man kunde välja sin släkt men det kan man ju tyvärr inte.
Mår man inte bra kan man inte alltid ta ett nej, vilket har varit svårt i detta läge. Men det verkar hon inte fatta. Jag har bitit ihop hur jag mår länge nu, men nu går det inge mer.
Hade tänkt ha tupperware party nästa vecka, men det ska jag avboka bara jag kommer ihåg vad hon heter och vad hon har för telefonnummer. Orkar fan inte med nå.
Jag vill flytta långt bort, vill inte ha med nån att göra, vill bara vara ensam. Jag trivs inte med mig själv över huvudtaget.
Detta är min blogg och jag skriver om är MINA känslor vilket ska respekteras.
Önskade att jag var nån annanstans just nu, inte där jag sitter idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar