onsdag 12 augusti 2009

Börjar jobba.

Idag har jag varit till läkaren och allt där gick bara bra. Jag ska börja jobba imorgon, 25% alltså 2 timmar om dagen t.o.m 1 september. Den 2 september ska jag upp på halvtid om det känns ok med allt, vilket jag tror att det kommer att göra. Kommer jobba halvtid september ut, sen får vi se vad som händer. Efter läkarbesöket for jag till jobbet och pratade lite med chefen om vilka arbetsuppgifter jag ska jobba med. Så allt sånt är klart när jag kommer imorgon. Jag har tänkt jobba 10-12 denna vecka och nästa, sen börjar skolorna 24 augusti för barnen då kanske jag börjar redan kl 8 eftersom jag ändå måste gå upp och skicka barnen till skolan. Men vi får se då, det är inte bestämt ännu.
Det ska bli lite spännande att börja jobba nu. Den här veckan kommer jag inte hinna göra så mycket annat än att gå igenom alla mail.
Jag måste oxå ta ut 11 dagar semester innan året slut, vilket är bra att veta. Man får tydligen bara spara 5 semesterdagar/år. Men det kommer säkert lösa sig med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar