lördag 8 augusti 2009

Strul.

Sent igår kväll fick jag ett sms från Rebecca att hon ville stanna till på söndag. Jag blev kluven, vill inte vara den elake och säga nej jämt men samtidigt vill jag ha hem henne. Jag skickade ett sms till henne där jag skrev att morfar, Robert och moster med familj ska komma och äta middag med oss och att vi ska ut med båten på söndag och frågade om hon inte ville vara med då. Och det ville hon, men dom hade främmande som ska fara hem på söndag. Jag skrev ett sms till hennes pappa och förklarade att hon kan få stanna till på söndag men att hans umgänge med henne blir nästa söndagkväll istället för fredag som det egentligen ska vara. Inget svar har jag fått av honom, så jag har ingen aning om hon kommer idag eller imorgon kväll. Det är så irriterande, förstår han inte att man måste få veta när hon kommer hem. Men det är så typsikt honom. Han bara tar och tar hela tiden, men inget får man igen av honom. Det är bara strul med ex som man har barn med. Varför kan det inte bara flyta på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar