söndag 30 augusti 2009

Linus rum

Har precis storstädat Linus rum, vad dammigt det var där. Men nu är det rent och fräscht. Ska även bädda rent åt honom tills han kommer hem imorgon. Få se hur länge det får vara fint i barnens rum, även hela huset förstås. Nu är det tvättmaskinen som får jobba lite. Är det inte det ena så är det de andra som måste göras.
Jag och Mange går och funderar vad vi ska äta till middag, och som vanligt har vi ingen ide alls vad vi ska äta. Mange behöver matback till jobbet imorgon.
Men jag ska vara så snäll idag att jag ska lägga det på Mange idag. Han ska få hitta på nån maträtt. Ganska bra eller hur? :))
Jag tror att jag har glömt bort att berätta att jag har hittat en av Linus cykelnycklar. Den låg i en av hans jackor (regnjackan). Känns skönt att en är hittad ialla fall, nu kan han låsa cykeln när han är på skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar