måndag 3 augusti 2009

Middagsgäster.

Det har varit trevligt och mysigt under middagen. Det var uppskattat, både maten och efterrätten. Jag tror att jag lyckades med kladdkakan, den var god. Jag klippte även Olas hår ikväll, och han vart nöjd, han var hemsk långhårig. Linus missade maten helt och hållet. Han och kompisen var nere på Storsand och badade och jag orkade inte hämta honom. Han visste att vi skulle äta middag så då är det upp till han att inte vara på stranden i flera timmar. Han kom hem vid halv 9 på kvällen och var på så dåligt humör. Han hade velat att jag skulle ha grillat hans fisk som han har fiskat tidigare och eftersom jag inte hade gjort det så skulle han inte äta nånting. Såna påhitt kommer Linus på. Ja ja det är ju han som går och är hungrig, inte jag. Men det blir inget annat heller för han. Nu ska jag hoppa i duschen och se på tv sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar