lördag 1 augusti 2009

JAG vann!!!!!!!

Efter mycket om och men for vi på tivolit inne i stan, mycket folk var det och varmt och kvavt. Linus köpte lotter och spelade på cholkadhjulet, vilket jag oxå gjorde. Och vet ni, JAG vann en stoooor chokladkaka. Det har jag aldrig gjort. Så det var inte illa.
Linus vart helt vild, han skulle minsann och vinna en sån, men tyvärr så blev det inte så. Vi träffade Ronny, Johanna och barnen på tivolit. Jag kollade även efter Johan, Linda och deras barn, men såg dom inte. När vi for från stan så såg vi dom på Nu har vi precis ätit Tacos, och det var så gott, jag åt hur mycket som helst, har ont i magen.
Han vill vinna motorcykeln som är i bakgrunden.
Kolla! Bildbevis.

2 kommentarer:

  1. Hoppas bara att du inte fuskade till dig den som Morsan min gjorde... hahaha
    Grattis!!!!
    /Stina

    SvaraRadera
  2. Nej, helt ärligt så gjorde jag inte det. :-))

    SvaraRadera