måndag 17 augusti 2009

Lunch med Caroline.

Det blir inte att blogga lika mycket nu när jobbet har satt igång. Vilket känns lite konstigt.
Idag har Linus kommit hem.
Idag efter jobbet gick jag och åt lunch med Caroline. Vi har gått i samma klass sen i fyran och håller kontakt ännu, kanske inte så ofta men vi träffas nån gång då och då. Sen gick vi och strosade i olika affärer en stund.
När jag kom hem satt mamma och Thomas så fint vid köksbordet och drack kaffe som dom hade serverat sig själva ;-) Jag trodde hon skulle plocka blåbär, men hon hade ändrat sig. Strax därefter kom Mange hem från jobbet. Vi for till Elias grav och plockade bort lite ogräs och blommor som hade blommat klart.
När jag kom hem hade Mange gjort middag, eller middag och middag. Varmkorv med bröd! Men så är det när Mange lagar middagen, då blir det inte så avancerat. Var inte alls hungrig så då gjorde det inte så mycket.
För en stund sen klippte jag Manges hår med en hårtrimmer, det vart bra. Trodde inte det hade vuxit så mycket men det hade det.
Det blev ingen promenad igår för det började regna. Men idag ska vi, jag och Sara gå. Ska snart fara till Möjlkudden för promenaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar