lördag 8 augusti 2009

Familjen på middag.

För ett tag sen for alla våra middagsgäster hem. All mat blev uppäten, har nog aldrig hänt, det brukar alltid bli över, men inte denna gång. Det har varit mycket trevligt och mysigt. Vi har ätit, druckit och ätit igen (efterrätt), sen kom alla godisskålar fram, jag trodde jag skulle spricka, magen var mer än full av allt god mat som vi har ätit. Linus och Sofia har badat, busat och sett tv. Jag och Susann gick även på promenad med vovvarna (Kungen och Tina), skönt. Vi har suttit ute hela tiden, det var så mysigt och skönt.
Efterrätten vet jag inte vad jag ska säga.... jag skulle ha skurit jordgubbarna i mindre bitar. Om jag jämför med hallon så var det mer smak från hallonen än jordgubbarna. Den var inte dålig heller, men jag ska prova göra den en gång till med jordgubbar.
Sofia badar och Susann tar bort gräs med håven.
En tjej som gillar att dyka.
Roger och Robert.
Susann, Roger och Robert.
Linus och Sofia busar i poolen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar