tisdag 4 augusti 2009

Jag visste det.

Mange kom som ett åskmoln när han kom hem, över poolen jag har köpt. Han riktigt öste hur skit det är att ha en sån när man har nära till stranden. HUr ofta tror ni han har varit på stranden? Ingen gång, kan jag säga. Och att det är ett stort FJASKO. Han kan verkligen ta död på ens glädje, vilket han tyvärr gjorde. Men ibland när det gäller han så går det utmärkt, när han köper saker och ting, inte ska ni tro att han alltid pratar med mig först. Men han tyckte att vi skulle bada i poolen medans han är på Klubbviken. Vilket vi inte har varit på hela sommaren. Han jobbar ju ändå bara. Men det gör jag så gärna, med glädje. Bada i poolen medans han trängs med alla andra människor på Klubbviken.
Nu ska vi äta grillad lax, ris, sallad och en jättegod citronsås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar