lördag 22 augusti 2009

Ikea.... äntligen dags.

Imorse kom jag på att jag bloggade aldrig igår. Min hjärna var nån helt annanstans. Göra listan klar, har ändrat hit och dit, strukit saker, lagt till saker, mätt bagaget i bilen så alla saker ska rymmas, planera hur allt ska rymmas. Ja med andra ord har det varit kaos i hjärnan. Men på ett roligt sätt.
Rebecca kom hem igår vid ett tiden på dagen. Hon hann bara hem så skulle hon till Olivia, så det var bara att sätta sig i bilen och köra henne. Sen hem och fortsatte att tvätta kläder och sängkläder.
Sent på eftermiddagen for jag till Sara och fikade och surrade och hade det trevligt. Sedan hem för att bädda rent i sängar, duscha Kungen, kamma honom. Rebecca började göra sin sommarläxa som hon har, hon ska skriva om sitt sommarlov. Så det blev väldigt sent för henne igår.
För mig blev det oxå sent, satt och chattade med Linda om allt möjligt, det är så kul, man kan få sig ett och annat gott skratt.
Har inte sovit så värst bra inatt, det är så typiskt när man ska göra nå kul, kan inte riktigt slappna av. Är som barnen dagen före julafton :-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar