tisdag 25 augusti 2009

Rebecca sjuk.

Inatt fick man inte heller sova. Rebecca kom och var så snorig och ville sova med mig, vilket hon fick. När klocka ringde så var man lika trött igen. Men det var bara att gå upp och fixa Linus klar för skolan. Eftersom vi skulle ha möte idag på jobbet så for jag dit och va med på det. När jag kom hem gjorde jag lunch till Rebecca. Tvättade även lite kläder och började plocka vinbär.
Linus for till en kompis efter skolan och kom hem till middagen. När Mange kom hem så hjälpte han till att plocka vinbär. Saften får jag göra imorgon, det blev så sent. Men dom bären som är kvar orkar vi inte plocka. Dom svarta vinbären har vi alla fall plockat, dom vill vi ha allt utav. Men vi blandar ändå 50/50 av svarta- och röda vinbären när vi gör saft.
Jag for även till djurmagasinet och köpte mat till Kungen och några tuggben. Köpte även tandborste och tandkräm till honom. Han luktar så himla illa från munnen. Ger man honom ben så springer han och gömmer dom på en gång. Han fattar inte att han ska tugga på dom. Så jag tänkte faktiskt försöka borsta tänderna på honom och se om det blir bättre med hans andedräkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar