lördag 8 augusti 2009

Efterrätt

Jag har nu fått svar från Rebeccas pappa och hon vill vara till imorgon.
Mange har tydligen tagit semester nästa vecka, detta fick jag veta igår kväll. Han är otroligt ibland, säger ingeting. Bra att han tar lite ledigt. Han säger att han har tagit 4 veckor, men det tror jag vad jag vill om.
Eftersom vi ska ha middagsgäster tänkte jag bjuda på Nillas paj till efterrätt fast med jordgubbar denna gång. Jag skulle ha skurit dom i mitten ser jag nu, men är den god med jordgubbar så kommer jag säkert göra den fler gånger och då kommer jag nog att dela på dom och inte sätta hela.
Mange håller på att tvätta alla bilar nu och det behövs kan jag säga. Jag har även tvättat mer sängkläder och vanliga kläder.
Linus pratar om att fara till sin pappa, men det tycker inte jag nu när vi ska få främmande på middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar