måndag 31 augusti 2009

Middagen...

Ja ni kan ju bara gissa vad det blev till middag igår...???? Hamburgare från Max. Det var den matbacken som han ville ha. Jag sa att han kunde göra makaroner och korv, men det ides han inte göra.
Då var det en ny arbetsvecka, vad den nu kommer att innebära. Jo på onsdag går jag upp på 50%. Få se hur det går... När jag kom hem från jobbet fortsatte jag att tvätta, nu är tvättkorgen tom, men inte så länge till tyvärr.
Linus och Rebecca har kommit hem idag från sina pappor. Till middag åt vi köttfärssås och spagetti.
Jag och Linus har även varit till Luleå stödteamet och pratat, få se om det blir några mer samtal. Ska eventuellt ha samtal med skolan, rektorn, lärare, skolsköterskan, han från stöd teamet, jag och Linus pappa. Jag är orolig att han kommer att missköta skolan när han är hos sin pappa eller farmor och farfar, vilket jag tycker händer då och då. Det är bl.a det som vi ska prata om på dom möten. Att det är viktigt för Linus att vara i skolan. Men om eller när dom samtalen kommer att bli har jag ingen aning om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar