torsdag 20 augusti 2009

Planering

Jag skrev igår att vi hade fått 11L saft, men när allt var klart så hade vi fått 13L. När jag skrev inlägget igår så var sista koket på plattan ännu, då gissade jag bara att det skulle bli 11L, så fel man kan ha ibland.
Idag har det inte hänt mycket. På jobbet var det som vanligt, inget nytt där... när jag kom hem var det lunch för mig och Linus.
Det har då inte blivit mycket vinbärsplockning idag. När vi skulle gå ut så hade det börjat regna. Hur kul är det då att stå och plocka bär. Vi gick in rätt snabbt, mina fingrar var som is. Var tvungen att ta en kopp the och värma mig. Det är så himla gott att drick the då, när man är frusen.
Jag håller fortfarande på att pussla ihop en lista till Ikea, det är mycket jag vill ha, snart (lördag) begär vi oss dit, jag, Linda och Rebecca. Killarna lämnar vi kvar i Råneå. Det ska bli så kul med nya saker. Ut med det gamla och in med nytt!
Kungen ska vi lämna hemma eftersom Linda är allergisk mot hund. Vi vill inte att hon ska bli sjuk mitt i allt. Emelie ska vara hundvakt här eftersom vi ska sova över i Råneå till på söndag. Vilket jag tror kommer gå jättebra, eller vad säger du, Emelie??

4 kommentarer:

  1. jadu, nog kommer det gå bra (=

    SvaraRadera
  2. Lääängtar! / Linda K

    SvaraRadera
  3. Men den där listan du pusslar på än? Vi kunde få låna en kompis sjusitsiga bil med samtliga säten fällbara? ;o)

    SvaraRadera
  4. Det låter kanon det där med att låna en större bil. Då ordnar allt sig med alla våra saker.

    SvaraRadera