söndag 9 augusti 2009

Söndag.

Söndag idag och ingen båttur blir det. Ne jag säger igen: Sälj skiten! Mange är som vanligt bakis idag, fattar inte att han aldrig lär sig, att dricka med måtta och inte hälla i sig som att det är sista festen för hela livet...
Undra vad jag ska göra idag? Är så rastlös, har inget att göra, vill inte vara hemma, går bara och är irriterad. Få Mange och göra nå kul är lika med noll.
Karljävel, säger jag bara. Oj vad irriterad jag är.
Sen hade jag skickat sms till Rebeccas pappa att hon få komma hem kl 18 ikväll p.g.a att vi inte skulle vara hemma på dagen, helt onödigt eftersom det inte blir att fara nånstans utan bara vara hemma. Då hade hon kunnat komma hem tidigare. Jag längtar efter henne så mycket nu.
Linus for till sin pappa för en stund sen, dom skulle bygga på deras båt som dom har köpt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar