onsdag 8 juli 2009

Behöver städa.

Jag försöker göra mig medlem på pixbox, men det går inte så bra, vete tusan vad jag gör för fel. Det står bra "Var god vänta, kommunicerar med banken......" har varit så en timme nu, och det händer ingeting. Irriterande.
Det var meningen att Ebba, Rebeccas kompis skulle komma hit, vilket hon gjorde, men lika fort hon kom hit ville hon hem, så Rebecca följde med dom istället. Kan vara bra för mig för då kan jag vila. Har som sagt inte vilat nånting idag. Fast jag tänkte precis börja dammsuga när dom klev in genom dörren. Så det är väl lika bra att jag gör det först. Behöver även skura golven, men få se om jag orkar göra det idag.
Linus är i båten och donar på, vilket är bra annars går han bara och gnäller att han inte har nå att göra.
När det är väl lika bra att starta åbäket till dammsugare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar